Glömmer visst bort att Blogga :)

Men Hej igen och igen :)
 
Vore väl själva sjutton om jag inte skulle klara av det här med att Blogga...jag liksom "glömmer" bort det på nått vis :/
Fast jag Älskar ju att skriva ....konstigt de där :)
 
Sist jag var in här på Bloggen och Bloggade så va det ju i VÅRAS...inte igår liksom....:/
Och då hade jag  gå med i Formtoppen..på Må Bättre.....jag tränade som attan och åt bra och var i fin form till sommaren..... faktiskt :)
Men sen under sommaren tappade jag det liksom...en hel låååååååång underbar sommar som liksom Aldrig tog slut :) Med många lata dagar och mycket god mat :p
 
Men nu är Hösten här och jag är tillbaka på Må Bättre och kör en...Bootcamp......är såååå himla skoj :)
Man kämpar och sliter som en Gnu ..och våran Tränare Therese manar på oss tappra tjejer...-Inte vila förens det Är vila.... :)
 
Haha...läser jag min Blogg så har jag hela tiden  "Börjat " med nått ...och då helst Träning :)
Undrar på att jag inte hinner blogga...jag tränar ju :)
eller.....!!!!
 
Jag börjar även med en Massa andra saker .....PROJEKT är mitt andra namn :p
 
I sommar har jag målar en Bänk som strå i stugan , den har vart träfärgar förut...men nu har även den blivit Blå :) Som lite andra möbler där ute .
Vi köpte nya Vitrinskåp här hem så nu står FuruVitrinSkåpet ute i stugan, precis som skänken :)
Finns även en lite pall som jag köpt på Myrorna som ska målas Blå :)
 
Jag har även målat Garderoben uppe hos Therese....hon har fått en så kallad...Walk-In Garderob :)
Nu håller jag på att måla Garderoben i hallen ...och ska väl Äntligen få lite ordning där :)
 
I dag jag till Ta till Vara i dag och investerade i en Sekretär...den ska Målas om och bli ett sminkbord åt Emelie ...hittade även en Snurrfåtölj som hon ska få :)
 
Gillar det här med att Måla faktiskt :)
 
Kanske ska skola om mig till Målare på gamla dar ;)
Nädå...det är bättre att ha det som en bisyssla...är nog roligare så :)
 
Annars då i sommar så har vi vart i Älvdalen en fiske vända och en Cruising vända  :)
Malung och Dansbandsveckan så klart :)
Varit ute med husvagen...vi skulle till Danmark men hamnade i Halmstad ...på Haverdals camping med Pia & Pecka med fam. :) ...Kanon väder och trevligt sällskap :) Vi gjorde små utflykter....Ullared ggr 2 .....Halmstad stad.....Helsingborg-Helsingör Danmark och en kanon Kväll på Tivoli :)
 
Som sagt en Kanon Sommaren :)
 
Sen avslutade vi Sommaren med att åka till KRETA 1 vecka :)
 
Jag det har varit en Toppen sommar och Hösten fortsatte likas så...till mitten av September har det varit över 20 grader Varmt :)
 
Jamen Nu hoppas jag väl att jag Är på G med Bloggen igen då ;)
 
Kram för idag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0