Bästamamma blir Bastamamma !!

Dag 2

I går började jag min Blogg och en Blogg ska ju tydligen ha ett namn....så man vet att det är sin Blogg...eller andra vet att det är Din Blogg...eller nått sånt...:))....skulle ju bli lite virrigt om alla hade samma namn liksom...;)) ...Så jag skrev ju " Bästamamma "...efter som jag är det...till mina barn iaf.....men efter som Övriga Världen ska kunna läsa detta...( hur dom nu ska kunna det om dom inte kan Svenska ..?!?! ) så finns inte Å Ä Ö ...men inte tänkte jag på det inte...utan skrev ju " Bästamamma " och skickade i väge den....och tillbaka kom ..." Bastamamma".....;)) det funkar ju det med...det med..."Basta" hehe....

Annars har dagen gått i sjukans tecken...min "Stål " magen är inte längre gjord av "Stål "...utan har mer och mer under alla år blivit en såkallad " mänsklig krångel mage "....(Jag har ju blivit Gluten och Lactosintollerant...för några år sen......och det påverkar min annars så tåliga mage ) ......så i dag var det en sådan däringa Krångelmage dag...så då blev jag hemma från jobbet och vilade mig i form i lugnet och roet....så nu är den mer harmonisk igen...gött det...:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0