MARS !!

Hejsan Hoppsan där ute !!

Det har blivit MARS ...alltså har vi kommit in i Vår månaderna nu :))
Nu ka det alltså bara bli Bättre......eller ?!?!

Träningen på Må Bättre har flytit på.....ända tills  denna vecka...då jag däckade i nån jäkla förkylning.....men hallå....vem har smittat mig med den...har absolut INTE tid med detta....surar...:((

Jag har variy på MB...2-3 ggr i vecka tills vi fick Sportlov och åkte till Älvdalen -Sälen.
och nu v 10 var jag dit i måndags och va på BodyVive...sen bidde jag sjuker....

Under dom andra veckorna har jag provat på både EL ( easyline ) och Yoga och gymmet :))
Så att bli sjuker blev ett bakslag.....
men men
det är väl bara att ta nya tag bara man blir frisker igen.....Nu Är man på G...så inte ska en förkylning få stoppa en heller....;p

Har Tessan hemma i dag också...hon är å lite duven...stackar oss...;))

Nu blir det sängen Tjingeling så länge

Vi synums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0