2012

Hej 2012 !

18 Januari ....
oj vad tiden går...nytt år och nya tag...skolan har börjat och man jobbar på...har börjat komma in i vardagen så smått igen :)
Har börjat Träna med cykling och promenixer.....;p ...
Jag Har Världens Bästa tränare...min dotter <3 Emelie 11 år <3 ....vilken kämpar tjej det är.....jag sa till henne i börja på året att se till så mamma cyklar eller är ute och promenixar...VARJE DAG....!!!!!
och är det nått hon håller på så är det att se till så att mammsen Inte bryter detta....hon ligger på mig som en liten igel....;p
-Mamma har du cyklat i dag eller varit ute och gått....om du Inte har tränat Idag....ja då får du lov att Träna dubbelt i morgon......så än så länge så håller jag mig till ett pass om dagen....har inte behöft dubbel passen än iaf....;))

Så det är väl Bäst att ge cykeln en match...Tjingeling :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0