Februari !!

Tänk va fort det går ändå...det är ju liksom redan Februari :)
Det börjar märkas att det har vänt nu...det börjar faktiskt märkas av att vi går mot ljusare tider....Det börjar vara ljust längre på kvällen och det blir ljust tidagre på  morgonen...jo det är så...det tycker iaf jag :))

Min träning går ganska så bra tycker jag...men just som man har kommit in i nått slags bra flyt...ja si då slår nån jäkla förkylning till......jag blir så trött......så ny lär man väl få backa tillbaka några steg igen då...;p ...men men...skam den som ger sig.....får blir nya friska tag när man är på banan igen.....sopa sopa sopa....

Kan Jang...Kan jag.....:))

 Jamen jag åter kommer sen då :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0