Vinter Cykling !!

Så där jag...nu har jag letat igen och städat av samt dammat av .....VinterCykeln.... :)) Vi tog oss en liten nättur på 5 km i dag i det hala vinter väglaget...det gick som en dans...;)).....så nu är det bara att ha den dagliga kontakten eller jag kanske inte exakt dagligen men så ofta det bara går så ska vi ta oss en tur...väder och vind spelar ju ingen roll...;)) .....jag kommer även forsätta mina promenixer...men det får bli när risken inte är så stor att halkar i kull....just nu behövs det helt klart mer Snö...och mindre halka...:))

Ni får gärna puscha på mig......och fråga om jag har cyklat...Ni därute kan bli " mina personliga tränare "....jag kan bli rätt så lat rätt så fort....men det här är ett MÅSTE....;p


Kommentarer
Postat av: Nilla

Psst... Har du cyklat idag? Undrar bara... ;o)

Kram

2011-11-29 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0