Fullt upp !!

I dag har det allt rullat på...dagen började med att jag vaknade upp på jobbet med Huvudvärk...Inte Okej..:(.....avslutatde ett natt jobb 8.30...som följde av att ta sig hem äta lite frukost och sen ett besök hos frissan kl 9.30....så prick 9.30 stog jag i dörren hos frissan :p ...sen var det bara hem och ta en dusch hoppa i säng för att få sig 1 timmes sömn iaf.....
Sen i väg till affären....hem igen...Tessan kom hem och hämtade flöjten fick skjuts till Isabelle jag hem till mor och far för att hämta min smörgåstårtabit som dom fick forsla hem från Annis skola igår...( hon hade öppethus i skolan i Blge och bjöd på en massa gott....och dom hade tom gjort en Glutenfri smörgåstårta ...det uppskattade jag verkligen...biten jag fick var så stor så det blev en bit kvar som moder och fadern tog hem )...i väg och hämta Louise i skolan , vi hem och åt mellis ( jag åt min smörgåstårte lunch...mumms  ) sen skyndade vi i väg till frissan igen...nu var det Lollans tur....tog även med Lollans tvärflöjt...för hon skulle inte hinna hem innan hon skulle i väg på spelning......tog även mellis till Emelie för hon kom till frissan direkt från skolan.... Mats kom och följde Lollan till flöjtspelning....Emmisen och jag hem och fixa middagen....så hade den dagen gått.... Men fin i håret blev vi allt :))

Nu lite inslagning av småpaket och sen pryda Paketkalenderna..tydligen 1a december i morgon..;))

Tyvärr Ingen cykling i dag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0