Alla Har det :)

Hej där Världen :) Nu har man även skaffat sig en...Blogg...det är väl ungefär som att skaffa sig en Volvokombi ,Barn ,Hus och Husvagn...och nu för tiden ingår väl även ....FB= FaceBook för er som inte är där än...och nu så bidde det även en....Blogg...." ALLA " har det ju....en Blogg alltså....eller......:))


Annars har dagen innehållit en hel del ...ADVENT...:) Förs var vi på stan jag, Gubben och tjejerna...Lite Julskyltning hann vi med innan det blev AdventsKonserts spelning för Therèse och Emelie i Bibblan....<3 Härlig Julmusik ljöd i våra öron ...Me Like :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad du har blivit hipp som nu mera kan titulera dig Bloggerska :) Kul! :)

Har lagt till dig bland mina favoriter nu så jag kommer att titta in här fler ggr :)

Kram <3

2011-11-27 @ 22:47:14
Postat av: Tina Sömsk

Tjingeling.



Duktig du är, jag kommer att följa bloggen kan du tro.



Kram o ha en skön måndag

2011-11-28 @ 08:39:36
Postat av: Iréne Segersköld Lindén

Vad kul...nu får jag lägga till dig också på min blogglista.

Man kanske ska börja blogga, verkar ju lite kul..

Lycka till!

kram/faster

2011-11-28 @ 11:00:36
Postat av: Izabelle

Välkommen till blogg.se :) Jag kommer följa dig här jag också.. :) Kram i massor från 3-männingen! :)

2011-11-28 @ 22:42:00
URL: http://februariifliickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0