LUCIA <3

13 December

Började morgon med Luciafrukost med fam...skjutsade T till skolan...T skulle vara i skolan kl 7...!!!
hon är med i Luicatåget i skolan....:)
Hem en vända sen tillbaka till skolan för att vara med på Ts Lusse firande i aulan.....Duktiga ungdommar :)

Hem och i väg på Emmisens trummspelning....

Hem och dekorerade peppisar till Bästa Sara :)

Hämta Mats på jobbet hem och hämta Volvon...sen skulle jag åka och handla..upptäcker att jag inte har nått betalkort....!!! Vart har jag det då ???...aaa...på jobbet...det blev en tur o retur till jobbet...puhu...;p

In till Sara och Anna på vägen hem....hejsan hoppsan här kommer jag inramlande...;)) Mycket Trevlig möte :)

Sen i väg till Skolan för att hämta hem Louisan...kom insladdande till skolan...liiite sent.....men som tur var så var barnen ner i aulan och träna inför Luician i morgon....mamman han pusta ut...puhu....igen...:p

Hem och vänta in Emelie...som ringde när hon sluta och följde med en kompis hem..:)

Lollan och jag i väg till affären och shoppa lite smått och gott :)
hem och fixa mat...tjejerna i väg på Kör träning....mammsen fixar Lussefika :)...sen kom tjejerna hem och så kom släkten på Lussefika....:))

Jajjamensan....:))

Tänk va man kan fylla en dag med Trevligheter <3

Kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0