4 December

Se där ja...nu var ännu endag till ända........dagarna liksom bara rullar på....kom hem från Natt jobb och då var gullungarna uppe och tittade på kalenderna och sen blev det frukost..ja sen var det ju full fart...inte han jag sova nått efter natt jobb in`t, inte i dag heller....( fy mig ;p )
Det blev en vända till stan med Emelie & Louise...Therèse fick allt stanna hemma men Mickis som hade sovit här ( fanns ju en viss anledning till att hon ej fick följa......vi säger inget mer...T kan ju läsa detta så jag vill ju inte avslöja för mycket innan Torsdagen...då vi får en Tonåring i huset...;))

Jag och små tjejerna var väldigt effektiva på stan i dag...dom shoppade julkappar som aldrig förr och jag fixade födelsedags present ;))

Hemma så hade Bästa gubben fixat mat...Biffar med Potatismos och Lingonsylt...mumms..;p

Sen forsatte projekt röjning......vi rensar och rensar...ett rum ska bli musikrum....för med 1 st trummor 2 tvärflöjter 1 saxofon 3 akustiskagitarrer 1 akustiskbas 1 st 5 strängade elbas  2 st elgitarrer 1 st gitarruckelel 1 st yammaha DX 7 ( nostalgi ) en massa munspel smat en piano på ingånede så är det nuvarande musikal rummet förlite...men nu är vi på G...tömt rummet...jiiiha..:))


Nu är det väl dags att inta ryggläget för i morgon väntas en ny dag....dagtur 8-18....i Bästa fall hinner jag hem till Louises trvärflöjts uppträdande i Hbo aulan 18.30.....

Tack och Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: therese

Jaså intressant att du fixade födelsedagspresent present nu blev jag nyfiken <3

kram

2011-12-04 @ 23:50:51
URL: http://tessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0