17 December

Kära Hjärtanes va tiden går....fatta...det Är redan 17 December....snart är det jul igen och Nytt År...2012....fort går det....

I natt har jag jobba natt....och inte har jag sovit när jag kom hem i dag heller....förstår Inte Hur svårt ska de vara att gå och sova när man kommer hem.....men Nästa År då ni då ska jag bli bättre på att sova.....eller nått...ett NyÅrslöfte kanske.....;))

I dag har vi varit på ännu en Underbar Julkonsert som tjejerna <3 varit med i....sång denna gång i Kristinehallen..........underbara julsånger och lite till :))

Sen har jag och gubben bott på nätet och kollat in nya ...TAPETER....men Herr min skapare..... HUR svårt ska det vara...?!?!....Vi kommer bli utan tapeter...det Är jag helt övertygad om.....;S

Ny ska jag Sova ...jobb i morgon....i natt kommer jag drömma mardrömmar om tapter...så tack och godnatt...;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0