11 December

God Afton !!

Är fasligt trött i mössan...har varit en kanon helg..trotts arbete...... idag avsluta tjejerna det hela med en Grymt bra Lucia Konsert i Kristine Kyrka...det va så man blev tårögd och fick va en enormt Stolt mamma <3 i dag igen :)

Jag jobbade 08-22 på Fredag ...men trots mycket göra under hela dagen lyckades det lugna ner sig till kvallen och vid 19.00 så han vi inta 2011 års Julbord....gott gotti gott gott :)) Dom hade lyckats bra med det glutenfria...en eloge :)
Lördaqen vaknade jag tidigt...kl 7...;S ...men gick upp och manglade lite...gjorde frukost...sen till slut så hittade övriga familjen upp :)) dagen rulllade på med Körsångs övning för tjejerna och Mats och jag åkte på lite ärenden...bla införskaffade takfärg till...Nya musikrummet...:D ...det tar sig det tar sig...;p
sen var det dags att hämta hem tjejer och Isak som skulle bo här när mammsen Ullis var ute på roligheter :))
Fixa mat och åt gott med fam...sen ringde systeryster....så jag fick åka till henne.....
sen var det dags att bege sig till jobbet...natt jobb 22-08...det rullade på där med....

Hem i morse...har inte lyckades hitta igen sängen....under hela dagen.....dagen liksom har rullat på....sen så blev det ju dags att bege sig på Lucia Konsert..... som sagt var helt underbar...<3

men Nu tror jag allt att jag faktiskt ska ta och gå och dra täcket över huvudet...en ny dag och vecka i morgon...

Tack och Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0